Unwaste Duopack Soap & Shampoobar Sinaasappelolie.
€10,99
Het goede verhaal
Sinaasappelschillen en koffiedik zijn te mooi om weg te gooien. Unwaste geeft ze een nieuw leven in verzorgingsproducten, zodat jij elke dag de schoonheid kunt ervaren.
Unwaste vindt transparantie ontzettend belangrijk. Om de kwaliteit te bieden die we willen bieden, waarborgen we deze graag aan de hand van een paar beloftes. Deze zullen altijd voor al onze producten gelden. Gewoon, omdat het kan. En jullie op die manier ook weten waar jullie aan toe zijn. We bieden circulaire verzorging met waardevolle natuurlijke ingrediënten, zonder troep. Dus we verkopen ook geen troep! De producten van Unwaste zijn gemaakt in Nederland om onze footprint zo laag mogelijk te houden. Onze producten zijn gemaakt met ingrediënten van natuurlijke oorsprong en zijn vegan. Hiermee houden we respect voor mens en natuur, en bieden we de voordelen van natuurlijke producten voor je huid. Wij zijn Unwaste; soaps that care. About you, and the planet.
The Unwaste giftset, ook afval is mooi om cadeau te geven. Deze set bevat een body & haar product; de Soap Bar en Shampoo Bar met sinaasappelolie,
Ingrediënten ‘the refreshing one’
Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, Coconut Acid, Citrus Sinensis Peel Oil Expressed, D-Limonene, Sodium Citrate, Sodium Chloride.
Ingrediënten ‘the caring one’
Sodium Cocoyl Isethionate, Hydrogenated Vegetable Oil, Polyglyceryl-4 Laurate, Aqua, Glycerin, Citrus Sinensis Peel Oil Expressed, Tetrasodium Glutamate Diacetate, D-Limonene.
Download hier het goede verhaal
21 op voorraad (kan nabesteld worden)
Duurzaamheidsbijdrage
Unwaste geeft reststromen een nieuwe functie in verzorgingsproducten, zodat jij elke dag de schoonheid kunt ervaren. Met Unwaste worden deze reststromen dus direct omgebogen naar nieuwe verzorgingsproducten, en zo help je mee aan het redden van deze nog altijd nuttige reststromen.
Download hier het goede verhaal
Gewicht | 0,090 kg |
---|---|
Afmetingen | 10,7 × 2,5 × 5,3 cm |
Gerelateerde producten
- Toevoegen aan winkelwagen
Het goede verhaal
Junion Hanenberg is Rotterdamer in hart en nieren, heeft zijn sporen verdiend in de marketing en voedingsindustrie en is oprichter van IntelligentFood. Die combinatie van eigenschappen bepaalt het DNA van IntelligentFood. Een écht lekker product is een harde eis, vermindering van voedselverspilling is bittere noodzaak, een gezond verdienmodel voor alle partijen is de commerciële insteek. In slogan-taal; goede smaak, goed gevoel, goede verdiensten. Achter (of beter gezegd naast) IntelligentFood BV staat een coöperatie die alle participanten inzage geeft in product, proces & resultaat. Een gedeelte van de omzet gaat naar een stichting die nieuwe bomen aanplant.
Annemarie Oord is taalkundige en journalist en heeft inmiddels ruim 20 jaar ervaring als tekstschrijver en eindredacteur. Vanuit haar eigen bedrijf tekstbureau Tekstkracht voert ze vanuit Twente een variëteit aan schrijf- en interviewopdrachten uit voor duurzame bedrijven en partijen in de accountancybranche. Zij is partner-aandeelhouder in een bedrijf dat content ontwikkelt op het gebied van leefstijl en vitaliteit.
Download hier het goede verhaal
Specificaties
ISBN: 9789001011819Taal: NederlandsBindwijze: paperbackAantal pagina’s: 114Uitgever: NoordhoffDruk: 1Verschijningsdatum: 15-9-2022 Nic&Mic Hanglampen
€59,45Opties selecteren Dit product heeft meerdere variaties. Deze optie kan gekozen worden op de productpaginaHet goede verhaal
Nic&Mic levert unieke, hoge kwaliteit producten, gemaakt van ogenschijnlijk waardeloze materialen. Van deze materialen maakt Nic&Mic mooie & duurzame decoratie voor thuis of op kantoor!
Dit doen ze zowel voor consumenten als voor bedrijven, als onderdeel van hun MVO beleid. Hun doel is om continuïteit van gedegen werkgelegenheid te bieden voor ambachtslieden in ontwikkelingslanden én bij te dragen aan een beter milieu en minder afval door het upcyclen van deze materialen.
De onderneming
Bij Nic&Mic bieden we de mogelijkheid om sámen met upcycling en duurzaamheid zakelijk impact te maken. Als onderneming streven we ernaar een positieve bijdrage te leveren aan zowel mens als milieu. Met onze geschenken maak je niet alleen impact, maar draag je ook bij aan een betere wereld.
Download hier het goede verhaal
- Toevoegen aan winkelwagen
Het goede verhaal
Met de Roze Bunker drink je de verspilling weg in een glaasje duurzame siroop! In de zoektocht naar een uniek drankje ontdekten de fruitslagers van Roze Bunker dat er bijna geen duurzame crafted soda’s van Nederlandse bodem te verkrijgen zijn. Dat vonden ze een gemiste kans. Daarom gingen ze zelf aan de slag om hun eigen soda’s te ontwikkelen: een siroop die mensen thuis kunnen aanmaken met kraanwater. De siropen van Roze Bunker worden gemaakt van vers fruit en verse kruiden, geoogst bij de boer of gered voordat ze in de container zouden verdwijnen.
Dhr. Peer, aangenaam! Altijd te vinden tussen de Gieser Wildeman hoogstambomen in de boomgaarden van de Betuwe. Eén flesje Dhr. Peer bevat ruim 600 gram peren van traditionele hoogstamras voor het behoud van Hollands erfgoed en de biodiversiteit! Het is de fruitslagers een waar genoegen met deze buurman samen te werken. Korte ketens, je kent het wel! Dhr. Peer is een ode aan het culinaire erfgoed van Nederland perenland. Dit kruidige sap smaakt echter verre van ouderwets: de zachte peer en de afkoelende munt worden gebalanceerd door een scheutje echte appelciderazijn. Een perenijsje in een glas, maar dan zo gelaagd dat jong en oud (pssst.. cocktails!) ervan kunnen genieten. Duurzaam, sappig én spannend!
De onderneming
De fruitslagers van Roze Bunker gaan de plakkerige problemen uit de voedselindustrie te lijf met kilo´s puur fruit en verse kruiden. Een siroop wordt alleen gemaakt als deze daadwerkelijk iets toevoegt aan een beter voedselsysteem.
Waarom zou je water verplaatsen als dit gewoon uit de kraan komt? Door water pas op het laatst toe te voegen, scheelt dit veel transportvolume van een gemiddeld frisdrankmerk. Één fles Roze bunker staat gelijk aan één krat frisdrank! Dat scheelt opslag, heel veel sjouwwerk en bergen aan plastic.
Download hier het goede verhaal
- Toevoegen aan winkelwagen
Het goede verhaal
Sinaasappelschillen en koffiedik zijn te mooi om weg te gooien. Unwaste geeft ze een nieuw leven in verzorgingsproducten, zodat jij elke dag de schoonheid kunt ervaren.
Unwaste vindt transparantie ontzettend belangrijk. Om de kwaliteit te bieden die we willen bieden, waarborgen we deze graag aan de hand van een paar beloftes. Deze zullen altijd voor al onze producten gelden. Gewoon, omdat het kan. En jullie op die manier ook weten waar jullie aan toe zijn. We bieden circulaire verzorging met waardevolle natuurlijke ingrediënten, zonder troep. Dus we verkopen ook geen troep! De producten van Unwaste zijn gemaakt in Nederland om onze footprint zo laag mogelijk te houden. Onze producten zijn gemaakt met ingrediënten van natuurlijke oorsprong en zijn vegan. Hiermee houden we respect voor mens en natuur, en bieden we de voordelen van natuurlijke producten voor je huid. Wij zijn Unwaste; soaps that care. About you, and the planet.
Deze zeep is ‘the likable one’: Een frisse zeep voor je handen en lichaam. De heerlijke geur herinnert je er keer op keer aan dat je de wereld en jezelf een stukje schoner wast door sinaasappelschillen een nieuw leven te geven. Yes, go you!
- Natuurlijke scrub
- Circulaire grondstoffen
- Vegan
- Gemaakt in NL
- 95% ingrediënten van natuurlijke oorsprong
- 500 ml
Download hier het goede verhaal
- Toevoegen aan winkelwagen
Het goede verhaal
Met de Roze Bunker drink je de verspilling weg in een glaasje duurzame siroop! In de zoektocht naar een uniek drankje ontdekten de fruitslagers van Roze Bunker dat er bijna geen duurzame crafted soda’s van Nederlandse bodem te verkrijgen zijn. Dat vonden ze een gemiste kans. Daarom gingen ze zelf aan de slag om hun eigen soda’s te ontwikkelen: een siroop die mensen thuis kunnen aanmaken met kraanwater. De siropen van Roze Bunker worden gemaakt van vers fruit en verse kruiden, geoogst bij de boer of gered voordat ze in de container zouden verdwijnen.
Weg met weggooifruit! De fruitrevolutie voltrekt zich slok voor slok: sluit je aan bij de citrus movement en drink verspilling de wereld uit. De citroen is zo veel meer dan alleen het sap en de fruitslagers doen er dan ook alles aan om de weggooimeter op nul te krijgen. De schillen gaan op een cursus Italiaans bij lokale limoncellomakers en met de eigen fruit- en basilicumresten wordt volop geëxperimenteerd. Zeep, snoep, jam, candy bars, likeur, of biofuel voor de bunkermobiel; de creativiteit druipt er van af. Het enige wat jij hoeft te doen is ferme slokken nemen van deze supersoda met friszure citrus en kruidige, aromatische basilicum. Is dat geen verfrissend idee?
De onderneming
De fruitslagers van Roze Bunker gaan de plakkerige problemen uit de voedselindustrie te lijf met kilo´s puur fruit en verse kruiden. Een siroop wordt alleen gemaakt als deze daadwerkelijk iets toevoegt aan een beter voedselsysteem.
Waarom zou je water verplaatsen als dit gewoon uit de kraan komt? Door water pas op het laatst toe te voegen, scheelt dit veel transportvolume van een gemiddeld frisdrankmerk. Één fles Roze bunker staat gelijk aan één krat frisdrank! Dat scheelt opslag, heel veel sjouwwerk en bergen aan plastic.
Download hier het goede verhaal